Páginas

domingo, 22 de enero de 2012

RECOLLIDA DE SIGNATURES PER LA DERAGOCIÓ DEL DECRET-LLEI I LA DIMISIÓ O DESTITUCIÓ DEL CONSELLER VELA

El gobierno valenciano ha despilfarrado y ha dilapidado los recursos públicos con una política clientelar basada en los grandes acontecimientos que no han generado riqueza ni empleo; la especulación urbanística, que ha supuesto el enriquecimiento de unas pocas personas a expensas de la destrucción del territorio, y la privatización de servicios públicos con el desvío de recursos a empresas privadas que obtienen beneficios a expensas de las arcas públicas. Las cinco organizaciones sindicales firmantes han decidido llevar a cabo medidas legales para que se retire el decreto porque están convencidos de que se han vulnerado derechos y la legalidad vigente.


Las personas que firmamos más abajo pretenden que se depuren todas las responsabilidades políticas por la mala gestión realizada, por lo que pedimos que dimita o sea cesado, el Conseller Vela, responsable directo en la elaboración y ejecución de los presupuestos en las últimas legislaturas.
 
En Valencià:
El govern valencià ha balafiat i ha dilapidat els recursos públics amb una política clientelar basada en els grans esdeveniments que no han generat riquesa ni ocupació; l'especulació urbanística, que ha suposat l'enriquiment d'unes poques persones a costa de la destrucció del territori, i la privatització de serveis públics amb el desviament de recursos a empreses privades que
obtenen beneficis a costa de les arques públiques. Les cinc organitzacions sindicals sotasignades han decidit portar a terme mesures legals per tal que es retire el decret perquè estan convençuts que s'han vulnerat drets i la legalitat vigent. Les persones que signem a sota pretenem que es
depuren totes les responsabilitats polítiques per la mala gestió realitzada. Per tant, demanem que dimitisca, o siga cessat, el Conseller Vela, responsable directe en l'elaboració i execució dels pressupostos en les últimes legislatures.


Recollida de signatures per la derogació del Decret-llei i la dimisió o destitució del Conseller Vela

No hay comentarios: